Kobikom sağlam bir firma, geçen yıl bir projemiz için 0850 numara aldık ve 4 ay kadar aktif kullandık. Herhangi bir sorunda anında ulaşabiliyorsunuz. Proje iptal olunca telefonuda kapatmak zorunda kaldık. NetGSM ve Kobikom dışında işinin ehli firma tanımıyorum.