Normal hayatımda da tanıdığım bir abim tarafından yönetiliyor firma ve uzun sürede hizmetinden yararlandım gerek şirket politikaları tutumları ve yardımseverlikleri olsun gerekse normal yaşantımdaki yardımları olsun her iki anlamda da hem firmayı hem de firma sahibi abimi tebrik ediyorum gerçekten çok güzel işler çıkarıyorlar performanslarından 1 kere olsun kötü etkilenmedim pişmanlık yaşamadım hocam.