Alamadım 😂 sim kartımda bloke var.
Aradım müşteri hizmetlerini kardeşim 10 bin $ aldı dedim bu kurdan sıkıntı olur mu dedim. Hiç umurlarında değil. Eğer sıkıntı olursa ararız dedi. Şuan sistemlerde arıza varmış cart curt işte alımı kapatmışlar bana sana 😉
ben fiziki olarak nişantaşındaki bitcoin atm sinden dolarları çektim bu da kanıtı:
https://bit.ly/2VpndgO