ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ne izledim

Ah ah ibocum hiç club R10 ile ilgilenmiyorsun. Club R10 na bir havalandırma sistemi kur her taraf bir şey kokuyor.

Ha bide bedava meyve suyum hâlâ gelmedi eleman kendisi içiyor heralde
Samet beye 1 bidon meyve suyu