Konuyu açan arkadaşın bir şekile acelesi olduğu için böyle bir konu açmış sanırım. narin hosting ile sitem için çalışmaya başladık. Bütün cehaletimle sunucuyla ilgili sorduğum her şeye cevap veriyorlar. Arkadaş şikayetçi değilim demiş fakat firmalar için "hosting şikayetleri" konusu altında övgü ilede bahsetseniz firma için mağduriyet yaratacaktır.

Bu arada firmada babamın oğlu değil ama hizmetinden, firma yöneticisinin sıcak yaklaşımından, destek ekibinin sorduğun sorulara bıkmadan usanmadan cevap vermesinden çok memnun oldum.