Emulatör kullanan mobil ile beraber oynayabiliyor
sistem emilatör olduğunu algılıyor ve mobil olanlar ile oynamana izin vermiyor emilatör kullanan kişiler ile karşılaşmaya alıyor eskiden evet dediğiniz gibi oluyor ola bilir lakin en son 2-3 ay önce denediğim de emilatör kullananlar ile karşılaşmaya alacağı uyarısı veriyordu ha yer boşluğu var diye mobil olanları da sallaya bilir araya orası ayrı ben oyunun verdiği uyarıyı bildiğim şekilde söyledim sadece