Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu idrak ederek yorum yaptığınıza emin misiniz? Şikayet konusu açan müşterimiz dahi yapıcı yorumlarda bulunmuş ancak siz 2 kere düşüneceğinizi beyan ediyorsunuz. Bence genel bir araştırma yapın, sırf yorum yapmak için yorum yapmayın. Kaldı ki şirket kaynaklı teknik bir problem bulunmuyor. Biz bu yorumda artniyet ararız.
siz buradaki ince nüansı kaçırmışsınız, müşteriniz sizinle iletişime geçip sorunu çözmesi gerekirken binlerce kişinin önünde konu açmış, memnuniyetsizliğini dile getirmiş ve konuyu hosting şikayetleri bölümüne açmış. Burada aslında ben sizin firmanızın boşyere kötülenebileceğini düşünerek imalı böyle bir yorum yapmıştım. ama bu cevabınızdan sonra art niyetli ve boş yorumu kimin yaptığını bu konuyu okuyanlara bırakıyorum.. hayırlı işler.