Arkadaşlar hocamızın belliki sitesi önemliydi, zaten sitesini açamamış sorunlardan dolayı. Birde niye siz tartışıyorsunuz. Aslında öyle bir firma değildir diyebilirsiniz ama neden polemiğe giriyorsunuz. Neredeyse şikayet konusu açtığı için hocamızı döveceksiniz. Herkes özgürdür bu forumda şikayet içinde açabilir ne var bunda. Kendi içimizde kavga etmeyi bırakıp soruna odaklanalım.

Hocam sorununuz nedir bana yazın özelden yardımcı olayım size.