burakgungor8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dolaylı yoldan şikayet ediyorsun işte , haklısın veya değilsin ama etmiyorum felan deme ediyorsun
Bu saatlerde cevap alamadığımı dile getiyorum?