7/24 destek denmiyorsa satın almadan önce, sizin acil işini firmayı bağlamaz bence.
Yahu dostum, ben firmadan yanıt alamadığımı dile getiyorum? Bana neden cevap vermiyorlar diye burda şikayet mı ediyorum?
Benden başka kimsenin işi olmuyor mu sabah 6-7 saatlerinde? Tek bana olmaz bu durum başkasıda yaşar, sorunu dile getirdim?
Ben burda firmayı lekeledim mi?
Sadece bu durumu yaşadığımı ve işimin acil olduğunu dile getirdim, olay bu! ki bana ayıplı mal sattılar demedim, böyle basit sorunların gözlerinden kaçmasına şaşırdım, acil olduğundan dolayı mağdur olduğumu söyledim, çözeceklerine eminim gün içinde, şüphem yok