Uzun zamandır kendilerini tanırım, gerek üslubu,gerek yardım severliği üst düzey olan birisi hocam. Gecenin 2 3ünde iletişime açık olmayabilir hocam bence 3 4 saatten fazla kaybınız olmaz.
Ben kendilerini kötülemedim hocam ve şikayette etmedim, sadece bu kadar acele bir işim olduğu için ve daha önceden de çalışıyorum kendileri ile,
sadece mağdur olduğumu dile getirdim.
Nice yıllara.