hiç de öyle değil. neresi süper. taş çatlasın da 1 ay izle. sonra bitti. geri kalan çöp. hep aynı senaryo.aynı oyuncular. buna para verip de izleyenin aklına şaşarım. sanal kart açıp deneme üyelikle yeterince izleniyor zaten.hiçbir farklı numarası yok. güya netflix aldık, ben hala televizyondan youtube açıp ya da web browser'dan film açıp seyrediyorum. ne anladık bu işten. film sayısı ülkemiz için çok yetersiz. ayrıca kaliteli falan da değil. aynı senaryoyu evir çevir sok bize..

ukraynacom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasal alın 5 tl boşverin. 30 40 tl ile ne siz zengin olursunuz ne onlar. Adamlar süper filmler çekip koyuyor.