SlaughteR14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Popen i hosting firmam kapatmış açamayız diyorlar önerdiğiniz bir firma varmı?
@Ozkula; adlı arkadaştan aldım ben serverı tavsiye ederim çok ilgililer zaten bu yazılımı kurmanız için kendinize ait bir makineniz olması gerekiyor hostinge kuramazsınız.
https://www.r10.net/vps-hosting/1918...rtifikasi.html