Sawa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden polemiğe girelim kardeşim, 3 gündür Kıbrıstayım gezmediğim banka görüşmediğim muhasebeci kalmadı herkes aynı şeyi söylüyor.

Hesap açmanızı neden istemeyim ki, inşallah açarsınız ve işiniz görülür, sizi tanımam etmem size karşı bir art niyet beslemem söz konusu değil ve olamaz da.

Eğer açabilirseniz tecrübelerinizi bizimle de paylaşırsanız sevinir size dua ve teşekkür ederiz bol bol.

Etiketinizi sabırsızlıkla bekliyor olacağım.
Arkadaşlar bu sorun devam ediyor mu hala? Bir bilgisi olan var mı bu konuda acaba?