Arkadaşlar üni yıllarında okuduğumuz ilde cafelerde falan çıkıyorduk ve o dönemde besteler yapıyordum belki 100 e yakındır yaptığım ama aralarında 3 tane gerçekten günümüzde hit olabileceğine inandığım bestem var. Bunları değerlendirmek istiyorum ama şuan çalıp söyleyebileceğim hiç arkadaşım yok. Açıkçası son 3 yıldır internet üzerinden çalıştığımdan bir hayli asosyal olmuşum dönüp baktığımda bu nedenle bi studyoya girip kayıt almak istiyorum ama daha önce studyo nasıl bri yerdir falan bir bilgim yok aramızda kendi stüdyosu olan ya da gittiği düzgün uygun bir yer olan var mıdır acaba
Merhabalar, kendi stüdyomuz mevcut fakat il olarak farklıyız. Aklınıza takılan sorular olursa yardımcı olabiliriz. Çekinmeden istediğiniz soruyu sorabilirsiniz.