istanbul hocam
hocam güzel birşeye benziyor burası ama kayıt 99 tl demiş bu muzıksız kayıt mı yani enstruman çalabiliyorlar mı arkadan
bi arkadaşımın stüdyosu burası. kayıt konusunda tam emin değilim ama istersen telefondan yada mail atarak bilgi alabilirsin 🤙