bir kişi vardı iyilik meleği diye adlandırmıştı herkes,en sonunda foyası ortaya çıktı kredi kartında ki bakiyeyi sömürüp ticaret yapıyor ve burs falan veriyordu ne olduğunu en sonunda gördük hatta r10'a ağır küfür edip de , ettikten sonra dünyaya mor bakan birisi vardı o kimdi yaa @Coskun; abi sen bilirsin