@GiRGiN; hocam windows üzerinden acmadım vmware üzerinden açtım yönetme yetkisi verdim. O tuşa basınca farklı bir k. girişi izni de vermiyor yani illa windows içerisinden mi acmamız gerekli kullanıcıyı.