Valla hocam kafam iyice karıştı vallahi

iyzico, payu,mokapos derken hangisi daha iyi sorunsuz bilmiyorum valla. Payu baktım şimdi onda bloke süresi yok %3 komisyon alıyor. Yıllık 630TL para istiyor. iyzico %3,67 +0,25 para alıyor yıllık 390TL istiyor. Makopos kapalı kutu zaten.
Ya iyzico yada paytr başvurun hocam. Vergi levhanız var ise paytr tercihiniz olsun. Şahsen destekleri ve komisyonları gayet uygun.