aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam, bakalım moka bizi kabul edicekmi. Hacmimiz çok fazla değil açıkcası.



Hocam şimdi şurda https://www.iyzico.com/blog/iste-iyz...zin-cevaplari/ açıklamışlar her alışverişe 20 gün blokaj süresi koyuyorlarmış malesef. Fakat erken ödeme diye bir paketleri var yıllık 390TL ödersen çarşambadan çarşambaya ödeme alıyormuşsun.
Bende burayı bulmuştum: https://www.iyzico.com/destek/yardim...eleri/odemeler



aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam, bakalım moka bizi kabul edicekmi. Hacmimiz çok fazla değil açıkcası.



Hocam şimdi şurda https://www.iyzico.com/blog/iste-iyz...zin-cevaplari/ açıklamışlar her alışverişe 20 gün blokaj süresi koyuyorlarmış malesef. Fakat erken ödeme diye bir paketleri var yıllık 390TL ödersen çarşambadan çarşambaya ödeme alıyormuşsun.
Şuan bende 7 gün olarak gösteriyor. Haftadan haftaya ödeme alabiliyorum yani. 390TL'ye ne gerek var