10 gün önce eklediğim websitem nihayet bugün onaylandı. "İnceleme" süreci devam edenler bi hayli fazla. Kafalar da çok karışık. Bu karışıklığın giderilmesinde küçük bir katkım olsun diye tecrübemi aktarayım:

* Arkadaşlar öncelikle onaya sunulan sitenin en az 2 aylık olması gerekir iddiası kesinlikle palavra,
* Taptaze domainimle, tescilden hemen 5-6 gün sonra başvurdum.
* Belirli bir organik hitinin olması gerekiyor iddiası da kesinlikle doğru değil. Neredeyse henüz sıfır hiti var websitemin.
*İçerisinde ortalama 200 kelimeden oluşan 14 adet özgün yazı/ makale vardı.
*Hakkımızda, İletişim, Gizlilik Politikası vs. Şeklindeki sayfalar da vardı. (Onay sürecine olumlu katkısı olmuştur)

* İlaveten, ne kadar katkısı var bilemiyorum ama Websitem özel alan adımla Blogger'da barınıyor.

Sonuç olarak, sitenizin taptaze ve sıfır hiti de olsa, sitenizin amacını tanımlayan güzel bir giriş yazısı (veya hakkımızda)
Bellirli bir sayıda özgün içerik (bence onaya
%80 etkisi var) iş tamamdır.😊