Kurtulmanın yolu belli altyapı olmayan bir yere taşın ya da alt yapı olmayan bir yer bul oraya taşındım de öyle taahhüt bedelinden kurtulursun. Ben Superonline kullanıyordum İstanbul'da iken , Didim e yerleşince aradım bağlatmak istediğimi söyledim altyapı yok dediler, modemi yolladım fax çektim hiçbir ücret ödemeden iptal ettiler. Yoksa bana da 1.600 TL çıkartıyorlardı