Arkadaşlar örneğin 100 TL ye 50 mbit internet aldıgınızı düşünelim taahütsüz fiyatı 190 TL 12 aylık taahüt yaptın 8. ayda çıktın taahütsüz fiyatdan hesaplanıyorsun sana yapılan indirim tutarı 90 TL oluyor 90 x 8 = 720 TL bir kere ödemek zorunda kalıyorsun. Yok abonelik kurulum ücreti yok vs si derken 1000'e yuvarlıyorlar
Dün bana 100 mbit sınırsız teklif ettiler fiyatını sordum 130 TL dedi müşteri temsilcisi. Bende ona niye bu kadar ucuz dedim ve sonra can alıcı soruyu sordum kendisine taahütsüz fiyatı ne kadar ? Direk 300 TL olduğunu söyledii ve 24 ay kalma sozu verırsem 170 TL aylık indirim kazanacakmışım çok avantajlı olacakmışım dedi
(Yersen) . Bende bunun üzerine yani 12 ay sonra iptal etsem taahütten vazgeçsem, başka bir firmaya geçsem 12 x 170 TL mi ödeyeceğim dedim müşteri temsilcisi bir yutkundu sesi kesildi

evet efendim dedi 12 x 170 TL = 2040 TL + 350 TL ekstra masraflar çıkacakmış direk yok sağol dedim 1 ocak 2019 da paketlerinizi inceleyip karar vereceğimi söyledim ve telefonu kapadım .
Yani kısacası evet taahütün varsa ve onu bozuyorsan kullandığın ayların indirimini sana geri ödettiriyorlar