1.) Veritabanını ve içindeki tabloları utf8_general_ci olarak değiştir.
.
2.) Yazı ekleme yaptığın ve echo yaptığın sayfaların <head> taglarının arasınada <meta charset="UTF-8" /> bunu koy.

3.) Yazı ekleme işlemini yapan php dosyasını UTF-8 olarak kaydet.

Bu şekilde yaptığın zaman eklediğin yeni kayıtlarda sorun çıkmayacaktır, kolay gelsin.
.