Gramajı yazmıyor mu arkasında?
Tarttın da az mı çıktı?
Yohusa.........
Poşetle mi ölçüyorsun miktarını

Ayrıca 5 lira ne? Cips 5 lira mı olmuş?
Vay anam vay.
Not -1: Poşetin büyüklüğüne takılıyorsan, karton kutuda pringles var. Onu tavsiye ederim. Tam aradığın özelliklerde.

Not -2: Hocam pazarda falan kandırırlar seni aman diyeyim, 1 poşet domates olmaz mesela. Kilo ya da gramla ölçüyor dünyalılar.