Merhaba,

Cacheleri proxye aktarıp daha sonra mobil uygulamada aynı cacheyi kullanıp hızlı bir site mi amaçlıyorsunuz tam anlayamadım. Veya lokasyonlar arası hızı arttırmak için ülkeye göre proxy mi kullanmak istiyorsunuz ?