Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Geçmiş olsun dostum ama diğer arkadaşlar zaten gerekli cevabı vermiş 100% kusurlu siz çıkacaksınız ne kadar haklı olsanız da..
Eğer sola dönüş yapsaydın belki kılıfına uydurabilirdin, gelen araçları görmemi engelleyecek şekilde park yapmıştı; aracın kafasını çıkardım gelen aracı göremediğim için kurtarmak için yanaştım vs. diye... Ama bu şekilde zor maalesef, nazar olsun boncuk takın arabaya, üzücü ve sinir bozan bir durum..