Arkadaşlar benim 2015 yada 2016 yılına ait bir Adsense hesabım var,200 Lira olmasına az kaldı pek uğraşmadığım sitemden günlük 1 lira yada daha azı geliyor.200 olduktan sonra ilk Adsense paramı çekip hesabımı satacağım.

Öğrenciyim malum kartlar vs. sıkıntılı düze çıkmam lazım.Birkaç sorum olacak konu yerim yanlışsa mod arkadaşlar doğru yere taşıyabilir

İlk sorum hesabım şuan güncelleme muhabbeti yemiş mi yoksa hala site eklenebilir mi,bunu nasıl anlayacağım ?

İkinci sorum ise ben bu hesabı satarken prosedür nedir ? Mail benim,Adres benim bunları nasıl devredeceğim ? Yardımcı olursanız sevinirim