coder7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cevabın için çok teşekkür ederim. aslında bakarsan her şeyi kendim yapmam daha iyi olabilir. çünkü sunucu konusunda pek deneyimli sayılmam. böylece bu alanda biraz bilgi sahibi olup kendimi geliştiririm. son olarak kullanım dışında firmada dikkat etmem gereken bir konu var mıdır acaba? destek falan nasıl?

ayrıca firmayla neden çalışmayı bıraktınız merak ettim
müşterim için kullandım ama sitede virüs olduğunu farketmeyip sorunu kaynak yetersizliği zannedip başka sunucuya taşıdım meğerse sitenin teması ***** olduğu için cpuyu zorlamış bizde trafikten fln zannediyorduk sonradan farkettik malesef iş işten geçmişti

Aşağıdaki yorumlarda yazıldığı gibi önce bir deneme yapın boş bir domainle işi kavrayın sonra geçin hocam çünkü ben plesk vs kurup öğrenene kadar çok bozdum kurcaladım vs ama ssh ile işlem yapmayı kendi sunucumu kurup dğzenlemeyi öğrendim en azından çok iyi oldu, destekleri de ticket sistemi gayet hızlı ve iyi sadece ingilizce gerekiyor tabi

Github fln öğrenciyseniz 50 dolar digitalocean bakiyesi veriyor vs bunları araştırın kaydolmadan bir de