İlkbyte kullanıyorum gayette memnunum. Aylık yedekleme ile ödediğim tutar 55 TL nerdeyse "hiç-bir-şey"

Tavsiye edeceğim ilk firma.
@Ni-Osman;
Referans olduğunuz için teşekkürler.
ilkbyte.com için bir dip not vereyim..
R10.net üyelerine 1000 saatlik kupon kodu veriyoruz 1 Ocak son gün
Konusu;
https://www.r10.net/showthread.php?p...post1074262120 Edit: Bu arada ücretlendirme saatlik ve ömür boyu iade garantisi var