xozkanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlkbyte kullanıyorum gayette memnunum. Aylık yedekleme ile ödediğim tutar 55 TL nerdeyse "hiç-bir-şey" Tavsiye edeceğim ilk firma. @Ni-Osman;
Referans olduğunuz için teşekkürler.

ilkbyte.com için bir dip not vereyim.. R10.net üyelerine 1000 saatlik kupon kodu veriyoruz 1 Ocak son gün

Konusu; https://www.r10.net/showthread.php?p...post1074262120

Edit: Bu arada ücretlendirme saatlik ve ömür boyu iade garantisi var