aynen ben negatif yorum yazdım diye savcılık bana neden ceza versin saçma bence pozitif yorum yazdırtınca o zaman onuda incelesin savcılık ne kadar pozitif ya yakınlarınız yazdıysa adalet sistemini butarz işlerle oyalamayın kalitenizi yükseltin facebook yorumları hikaye onu yeri gelince siliyorlar ama google yorumlarını allahın kulu silemez etkileniyorsanız silin hesabınızı yazamasınlar