bizim kayıt işleri 4 gün sürdü aşıyı bile 3.gün olduk koğuslar 24 kişilik ilk haftayı zaten kayıt işiyle yedik 2.hafta uygun adım yürüyüş ,silah eğitimi ,atış, ses ışık çöp kontrolü, intikal, kadına şiddet konferansı, silah sergisi derken bitti son hafta son pzt salı derken tören geldi geçti törenden 1 saat sonra terhis olduk botlara falan o kadar dikkat etmediler ıslak mendille sildik bıraktık herşey güzeldi tek sorun iştimalar çok uzun sürüyordu 2 saat beklediğimi bilirim yerde oturup sigara içiyoduk durmadan arada çavuşlar geliyor herkes yaksın sigarayı çek bırak yapıcaz falan videoya alıyorlardı (ist. ikmal maliye)