Sizde siz hasar almışsınız ama bende tam tersi.
Yinede olacağı biliyorum hocam sorun yok ama karşı taraf suçlu bunu poliste belirtti.
Ama sigortada ben suçlu çıkacağım malesef ki...
Hocam maalesef ki orada ne kadar da biz vatandaş olarak sen, ben suçlu desekde boş. Hatta polis bile hatalı karşı taraf desebile oradaki kurallar çercevesinde %25 kusur alırsınız. Tramer dediğimiz sisteme yüklenecek bu evraklar SİGORTA BİLGİ MERKEZİ çalışanları inceleyecekler ve onlar kimin haklı/haksız olduğunu ortaya çıkartacaktır. Bu tür olaylarda müşterilerimizde çogunlukla %50 %50 sonuç çıktı.
Polis sözlü olarak söylemesine rağmen hatalı park olduğunu, ceza kesmedi.
Burada ki şikayet hakkınızı kullanmanız gerekliydi hocam. Hatalı parktan dolayı işlem yapılıp tutanada işlenmesi gerekmektedir.