Aslında yapılmıyor ama Türkiye'de araçlarda kamera zorunlu olması lazım.Trafik kurallarını ihlal edende yollayacaksın kayıtları.Emniyete o şekilde ceza da versinler.Ama Türkiye'de nedense çevre yoluna hız sınırı 50 limiti koyar koskoca 4 şeritli yolda 56 ya ceza keser.