cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yolda park edilmez yoksa siz hatalı olursunuz. Benim arabayı da çok uygunsz park etmiştim biri geldi aynayı uçurdu, biton kızdı tutanak tuttuk adam haksız çıktı.
sonuçta adamın arabası bozulmuş oraya bırakmış olabilir. park halindeki arabaya çarpmayacaksın. da yinede bir şansınızı deneyin.
Sizde siz hasar almışsınız ama bende tam tersi.
Yinede olacağı biliyorum hocam sorun yok ama karşı taraf suçlu bunu poliste belirtti.
Ama sigortada ben suçlu çıkacağım malesef ki...