yolda park edilmez yoksa siz hatalı olursunuz. Benim arabayı da çok uygunsz park etmiştim biri geldi aynayı uçurdu, biton kızdı tutanak tuttuk adam haksız çıktı.
sonuçta adamın arabası bozulmuş oraya bırakmış olabilir. park halindeki arabaya çarpmayacaksın. da yinede bir şansınızı deneyin.