Polis çağırdım tutanak tutturdum yazmışsınız hocam?
Polis tutanağın krokisini çizdi sadece. Çizdiği krokide zaten arabanın biraz dışarıda olduğu görünüyor gibi ama sanmıyorum dikkat edeceklerini. Geriye kalan bilgileri kendiniz doldurup diyin gitti hocam.
Kişi görüşleri vs biz doldurduk yani. Ama karşı tarafın sigorta tescil no vs eksik olduğu için tamamlayamadık yarın tamamlayacağız.
Polis tutanağı bize verdi yani sigorta şirketine teslim etmemiz için. Kendisi işlem yapmak için almadı.