residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun kardeşim
Tanıdığın kaportaciya götür aracını
Exper gelecek bakacak rapor yazacak
Sonuçta tutanakta sen çarptım diye yazip imza atmışsindır.
Yani ne onun nede senin cebinden bişey çıkmayacak
Sigortan ödeyecek
Yapacak bişey yok.. Buda geçer
En büyük sıkıntın bu olsun hayatta daha ne zorluklar var....
Kafana takma fazla lütfen
Hocam karşısının sigortası ödeyecek elbette. Ama kazalarda şu şekilde olmuyor mu ?
2 tarafın hata oranı bulunuyor mesela 75 e 25 gibi.
eğer karşı taraf 25 hatalıysa benim hasarımın 4 de birini onun sigortası ödüyor.

Araç parçaları Türkiyede yok sorun ettiğim bu hocam. Yoksa bir sorun yok.
Önceki kazamızda Almanya, makedonya ve ingiltereden getirttik parçaları 14 ay sanayide kaldı araba.
Güzel mesajınız için teşekkürler.