Geçmiş olsun kardeşim
Tanıdığın kaportaciya götür aracını
Exper gelecek bakacak rapor yazacak
Sonuçta tutanakta sen çarptım diye yazip imza atmışsindır.
Yani ne onun nede senin cebinden bişey çıkmayacak
Sigortan ödeyecek
Yapacak bişey yok.. Buda geçer
En büyük sıkıntın bu olsun hayatta daha ne zorluklar var....
Kafana takma fazla lütfen