Cevaplarınız için teşekkür ederim. Şimdi bu kazada karşı tarafın suçu olduğu kadar elbette bende de hata bulunacak bir miktar.
Karşı tarafla konuşsam, sonuçta onda da hata var. Kendi görüşü kısmına araç için yer olmadığı için biraz yol dışında kalacak şekilde park ettiğimden kaza gerçekleşmiştir yazsa ve karşı tarafın sigortası ödese bir sorun teşkil eder mi?
%100 karşıya vermez ama hafifletir.
Eniştem Trafik Polisi kendisine sordum. Park halindeki araca çarpan her şekilde sigortada haksız çıkar dedi. İsterse adam yolun ortasına bıraksın dedi.
Bu yüzden böyle bir şey geldi aklıma. Sonuçta sigorta yanıltmada yok, olanı yazıyoruz. Ama adam oraya kendini savunur gibi yazdı daha raporu hazırlamadık tam ama.
Adamın arabasında hasar yok sonuç olarak ve adamın hatası da mevcut.
@EnesYUKA;
@meyyazilim;
@Ody;
@beyuzman;
@aanka;
@Rottmayer;
@xgoogle;
@CtrL;
@fikirdanis;
@Bin1SuraT;
@baymobile;