alla benimde sevdiğim bir hesaptı ona üzülüyorum.Tarayıcı vs.de işlemiyor sanırım instagram yeni birşeyler deniyor bizde kurban olduk gibi..bekleyecez artık..
edit:
@controlsuz;
birisi de 24 saatliğine dondurunca düzeliyor demişti gene forum içi. benim oldu 2 gün ya. kendiliğinden düzelen de var ama baya değişken bi süreç heralde