çok büyük paraların döndüğü adwords çok hantal bir yapıya sahipti, reklam oluşturup, yayına almak epey zahmetliydi, şimdi ise imkansıza yakın olmuş, akıllı kampanya vs, anahtar kelime ayarları yapılamıyor, google kendi kendine bir sürü reklam grubu oluşturuyor, son günlerde reklam açanlar farkına varmıştır, çok saçma bir panel olmuş, bu işin içinden nasıl çıkacağız.