yaklaşık 2 ay olacak. özellikle mavi rengini aradım ve 4. gittiğim yerde bulabildim. daha önce note4 kullanıyordum. Sosyal medya hizmeti veriyorum ve facebookumda yaklasık 5 sayfa ınstagramdada 5 adet ınstagram hesabı yonetıyorum. 64gb olması hafızasının çok iyi. telefonun kamerası gayet başarılı. O kadar bildirim ve aktif internete rağmen şarjım 1 gün gidiyor akşam 1 saatte şarj oluyor. PUBG oynuyorum telefonumdan sorunsuz sıkıntısız. Ben çok memnun kaldım ve huaweiden bu performansı beklemıyordum. Bilen bilir note 4te kötü bir telefon değil ama p20 lite canmış sonradan öğrendim