Durum gerçekten öyleyse , Muhtemelen paranın çoğunu hapistane müdürü , aracılar yada yöneten şirket vs alıyordur. Sektör oluşturmuşlar anlaşılan.
Aslın'da fikir fena değil fakat köle gibi kullanılmaları kötü olmuş.

Bizim hapistaneler için'de benzer bir sistem yapılabilir. İsteğe bağlı olarak yapılırsa iyi olur. İçeriye girmiş adama aylık 2-3 bin TL maaş verilmez elbet fakat 800 - 1000 TL ay şeklin'de işi düzgün yaptığı sürece verilebilir.