AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amaç zaten bu değil mi? Suç oranını azaltmak ve caydırıcı olması için insanların asla düşmemek istediği bir yer olmalıdır.
Haliyle bunu başarmışlar demektir. Caydırıcılık tam olarak bu şekilde oluyor demek ki..
Tam tersi hocam. Yazıyı daha dikkatli okursanız eyaletlerin kendilerine verilen mahkum kotasını doldurmaya çalıştığını aksi halde ceza ödediğini görürsünüz. Amaç caydırmak değil tam tersi dışarıya çıkanları tekrar hapse sokup köle yapmak ve borçlandırmak. İşin ucunda milyarlar dönüyormuş. Böyle bir sektör ister istemez iştah kabartıyor.