Ekran beyaz ise logları kontrol et , hata göster kapalıdır büyük ihtimalle , hatayı görmen gerekiyor , log oluyorsun , ama gerisi gelmiyor, "yani" ye gelince arkadaş haklı daha düzgün kelimeler seçilmeye özen gösterilmelidir . Lütfen bana cevap yazma teşekkür ederim.