osenturk26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kazancınızı belgeleyebilirseniz anlaşma sağlayabiliriz.
kazanç adsens kazancı degil hocam ben yaptıgım sistemi söylerim size baglı bir durum.
örnek kazanç sagladıgım bir konuydu
https://www.r10.net/showthread.php?p...post1073103229