Futbol ise Digiturk; futbola gerek yok diyorsanız D-Smart şuan fiyat / performans olarak en iyisi. Universal film şirketinden 1. yayın hakkını satın aldılar yılbaşından sonra geçerli olacak. n11'de kampanya vardı hala var mı bilmiyorum çok uygun fiyata alabilirsiniz.
Bir diğer konu; yılbaşında Digiturk ve Tivibu'dan kanal çıkarılacak. Dövizin bu yıl ki aşırı yükselmesinden dolayı platformlar kanallarla yeni anlaşma yapamıyorlar. Kanallar çok önemliyse yılbaşını bekleyin bakın hangi kanallar kalmış ona göre karar verirsiniz. Yılbaşından sonra fiyatlar ne olur onu da bilemem tabi.