Öncelikle düşünceleriniz için teşekkür ederim. Yaşım 19, daha önce kredi kartı kullanmadım. Fakat banka kartlarım var bir çok bankadan. Özellikle bi tane banka kartımı yoğun bi şekilde kullanıyorum içine giren-çıkan paranın haddi hesabı yok. Fakat yinede bana kredi kartı çıkmıyor .
Banka kartına giren para önemli değil dostum. Dediğim gibi kredi kartı al, kullan. Nakit alacağına kredi kartından al, ay sonunda
tamamını öde nasıl olsa giren çıkan paranın haddi hesabı yok, ödemekte de sıkıntı yaşamazsın zaten.
Böylelikle hem faiz ödemezsin hem de temiz bir sicilin olur.
Banka, kredi verirken üç şeye bakar:
1)
Sabit gelirin ne kadar? ( bir ay 10 bin tl , bir ay 500 tl değil. sabit. maaş gibi mesela.)
2) Üzerine fatura var mı? Ödeme sıklığın nasıl?
3) Kredi kartı kullanıyor mu? Borçlarının tamamını mı yoksa asgarisini mi ödüyor vs.?