Kredi kartı kullanın düzenli. Bir adet alın, her ay harcadığınız kadarını ödeyin, 6 ay sonra 2. kredi kartını da alın farklı bankadan. Birini %75 , birini %50 dolu olarak kullanın ama burada önemli olan nokta her ay harcadığınızı geri yatırmaktır. Bu süre içinde üzerinize fatura olursa ve 1 yıl boyunca hep kredi kartından öderseniz faturalarınızı, çok güzel bir siciliniz olur. Gelirinize göre de istediğiniz krediyi alabilirsiniz.
Yorumlarınızdan anladığım 18 yaşından küçüksünüz. Dediklerim ile sicilinize başlarsanız harfiyen, ömrünüz boyunca hiç sıkıntı yaşamazsınız.
Tavisyelerim bitti, gelelim sorunuza: Annenizin üzerine isterse merkez bankası olsun, 1 TL bile kredi alamaz.
İyi forumlar.